HOE KAN IK NORTON ACTIVEREN / VERNIEUWEN VANAF EEN AL GEKOCHT PRODUCT?
Norton is een geweldige antivirussoftware die een eersteklas
beveiligingslaag biedt voor al uw belangrijke gegevens, zowel online als
offline, beveiligt uw communicatie, voorkomt dat ongewenste gebruikers,
cyberaanvallers of online hackers u bereiken, enzovoort. Daarnaast helpt de Norton technische ondersteuning van u
om vrij onverwachte fouten in de antivirussoftware vrij eenvoudig en zonder
vertraging op te lossen.
Kortom, Norton is het beste. Maar wat als de antivirus
plotseling uitvalt of als u vergeet de nieuwe versie op tijd te vernieuwen of
te activeren? Dit kan erg vervelend zijn, omdat u wordt blootgesteld aan
schadelijke virussen die uw privacy proberen binnen te dringen en belangrijke
informatie stelen of misbruiken. Daarom is het erg belangrijk om aan de veilige
kant te blijven en af en toe naar nieuwe updates of abonnementsduur te
zoeken, zodat u deze op tijd kunt verlengen. U kunt onze hulp gebruiken bij het
activeren door contact op te nemen met de Nortonklantenservice van. Bel gewoon ons nummer en praat met onze technici tegen
zeer betaalbare tarieven.
Wanneer u het product koopt in de Norton Online Store, wordt
de licentie automatisch opgeslagen in uw Norton-account. Volg de onderstaande
instructies als u het product online hebt gekocht, maar het niet hebt
gedownload en op uw apparaat hebt geïnstalleerd.
- Klik op het Norton-pictogram op het bureaublad of in het telefoonmenu. Zoek op het tabblad Apparaatbeveiliging Mijn Norton en klik op de knop Openen.
- Klik in het hoofdvenster waar uw product wordt vermeld op Nu activeren. Een andere optie om te activeren is door naar de activeringswaarschuwing te gaan en op de knop Nu activeren te klikken.
- Er wordt een nieuw aanmeldingsvenster geopend. Typ uw Norton-accountgegevens in de vereiste ruimte en klik op Aanmelden. Uw Norton-abonnement wordt automatisch verlengd.
Als u met een ander Norton-probleem wordt geconfronteerd,
neem dan contact met ons op via de Norton-klantenhelpdesk. Onze technische kampioenen helpen je meteen.
Opmerking: als u al uw licenties heeft gebruikt, stuur dan
een ongebruikte licentie vanaf een ander apparaat en gebruik deze probleemloos.
Norton-gebruikers kunnen ook onze hulp inroepen via de
e-mailservice of Live Chat-functie die beschikbaar is op onze officiële
website. De Norton technische dienst
van helpt elke klant. We reageren op uw zorgen en helpen u om er volledig vanaf
te komen. Bel ons voor onmiddellijke oplossingen!