HOE KAN IK NORTON ACTIVEREN / VERNIEUWEN VANAF EEN AL GEKOCHT PRODUCT?


Norton is een geweldige antivirussoftware die een eersteklas beveiligingslaag biedt voor al uw belangrijke gegevens, zowel online als offline, beveiligt uw communicatie, voorkomt dat ongewenste gebruikers, cyberaanvallers of online hackers u bereiken, enzovoort. Daarnaast helpt de Norton technische ondersteuning van u om vrij onverwachte fouten in de antivirussoftware vrij eenvoudig en zonder vertraging op te lossen.

Kortom, Norton is het beste. Maar wat als de antivirus plotseling uitvalt of als u vergeet de nieuwe versie op tijd te vernieuwen of te activeren? Dit kan erg vervelend zijn, omdat u wordt blootgesteld aan schadelijke virussen die uw privacy proberen binnen te dringen en belangrijke informatie stelen of misbruiken. Daarom is het erg belangrijk om aan de veilige kant te blijven en af ​​en toe naar nieuwe updates of abonnementsduur te zoeken, zodat u deze op tijd kunt verlengen. U kunt onze hulp gebruiken bij het activeren door contact op te nemen met de Nortonklantenservice van. Bel gewoon ons nummer en praat met onze technici tegen zeer betaalbare tarieven.

Wanneer u het product koopt in de Norton Online Store, wordt de licentie automatisch opgeslagen in uw Norton-account. Volg de onderstaande instructies als u het product online hebt gekocht, maar het niet hebt gedownload en op uw apparaat hebt geïnstalleerd.

  •          Klik op het Norton-pictogram op het bureaublad of in het telefoonmenu. Zoek op het tabblad Apparaatbeveiliging Mijn Norton en klik op de knop Openen.
  •          Klik in het hoofdvenster waar uw product wordt vermeld op Nu activeren. Een andere optie om te activeren is door naar de activeringswaarschuwing te gaan en op de knop Nu activeren te klikken.
  •          Er wordt een nieuw aanmeldingsvenster geopend. Typ uw Norton-accountgegevens in de vereiste ruimte en klik op Aanmelden. Uw Norton-abonnement wordt automatisch verlengd.

Als u met een ander Norton-probleem wordt geconfronteerd, neem dan contact met ons op via de Norton-klantenhelpdesk. Onze technische kampioenen helpen je meteen.

Opmerking: als u al uw licenties heeft gebruikt, stuur dan een ongebruikte licentie vanaf een ander apparaat en gebruik deze probleemloos.

Norton-gebruikers kunnen ook onze hulp inroepen via de e-mailservice of Live Chat-functie die beschikbaar is op onze officiële website. De Norton technische dienst van helpt elke klant. We reageren op uw zorgen en helpen u om er volledig vanaf te komen. Bel ons voor onmiddellijke oplossingen!

Popular posts from this blog

HOE NORTON ANTIVIRUS TE VERNIEUWEN MET DE PRODUCTSLEUTEL DIE IN EEN WINKEL IS GEKOCHT?