HOE NORTON ANTIVIRUS TE VERNIEUWEN MET DE PRODUCTSLEUTEL DIE IN EEN WINKEL IS GEKOCHT?
Als u Norton-antivirus voor een van uw apparaten hebt
gekocht, heeft u de productsleutel bij de hand. Degenen die het product in een
winkel hebben gekocht en niet zeker weten hoe ze de productsleutel moeten
gebruiken en de antivirus moeten activeren, zijn hier aan het juiste adres. In
dergelijke situaties zou uw eenmalige hulpbestemming de Norton klantenservice van moeten zijn. We geven prioriteit aan onze
gebruikers en geloven in het bieden van geschikte oplossingen voor elk van hen.
Opmerking: verlengingscode is niet van toepassing op
bepaalde Norton-producten.
Bekijk de stappen om Norton te activeren of te vernieuwen
met de productsleutel. Als u deskundige hulp wilt, neem dan contact op met ons Norton technische service team. Bel,
e-mail of chat met ons om uw zorgen te delen en direct probleemloos problemen
op te lossen.
Klik op het Norton-pictogram op uw scherm. Als u naast de
apparaatbeveiliging ook Mijn Norton-venster op uw scherm ziet, klikt u op de
knop Openen.
Voer een van de volgende twee stappen uit volgens het
activerings- of vernieuwingsproces-
Ga naar het hoofdvenster van het Norton-product en activeer
uw abonnement door de knop Nu activeren te selecteren.
Klik voor verlenging op de optie Help en klik onder het
tabblad Accountgegevens op Productcode invoeren.
Voer nu de productsleutel / verlengingscode in die u bij de
aankoop van het product heeft gekregen.
Als u de productsleutel / verlengingscode niet kunt vinden,
neem dan contact met ons op via de Norton-klantenhelpdesk. We zullen u helpen
het te lokaliseren. Daarnaast, als u niet zeker bent van het product waarvoor
de productsleutel beschikbaar is, zoek dan onze hulp.
Als u al een productsleutel gebruikt en er zijn enkele dagen
over met het abonnement, houd er dan rekening mee dat met de nieuwe sleutel
deze resterende dagen niet aan het nieuwe abonnement worden toegevoegd.
De resterende abonnementsdagen worden echter aan de nieuwe
toegevoegd als u Norton verlengt.
Klik op Volgende en de procedure is voltooid.
Als de productsleutel niet werkt, neem dan rechtstreeks
contact op met de Norton technischeondersteuning van. We zullen de zaak onderzoeken en meteen oplossingen
bieden.
Als u Norton-antivirus voor een van uw apparaten hebt
gekocht, heeft u de productsleutel bij de hand. Degenen die het product in een
winkel hebben gekocht en niet zeker weten hoe ze de productsleutel moeten
gebruiken en de antivirus moeten activeren, zijn hier aan het juiste adres. In
dergelijke situaties zou uw eenmalige hulpbestemming de Norton klantenservice van moeten zijn. We geven prioriteit aan onze
gebruikers en geloven in het bieden van geschikte oplossingen voor elk van hen.
Opmerking: verlengingscode is niet van toepassing op
bepaalde Norton-producten.
Bekijk de stappen om Norton te activeren of te vernieuwen
met de productsleutel. Als u deskundige hulp wilt, neem dan contact op met ons Norton technische service team. Bel,
e-mail of chat met ons om uw zorgen te delen en direct probleemloos problemen
op te lossen.
Klik op het Norton-pictogram op uw scherm. Als u naast de
apparaatbeveiliging ook Mijn Norton-venster op uw scherm ziet, klikt u op de
knop Openen.
Voer een van de volgende twee stappen uit volgens het
activerings- of vernieuwingsproces-
Ga naar het hoofdvenster van het Norton-product en activeer
uw abonnement door de knop Nu activeren te selecteren.
Klik voor verlenging op de optie Help en klik onder het
tabblad Accountgegevens op Productcode invoeren.
Voer nu de productsleutel / verlengingscode in die u bij de
aankoop van het product heeft gekregen.
Als u de productsleutel / verlengingscode niet kunt vinden,
neem dan contact met ons op via de Norton-klantenhelpdesk. We zullen u helpen
het te lokaliseren. Daarnaast, als u niet zeker bent van het product waarvoor
de productsleutel beschikbaar is, zoek dan onze hulp.
Als u al een productsleutel gebruikt en er zijn enkele dagen
over met het abonnement, houd er dan rekening mee dat met de nieuwe sleutel
deze resterende dagen niet aan het nieuwe abonnement worden toegevoegd.
De resterende abonnementsdagen worden echter aan de nieuwe
toegevoegd als u Norton verlengt.
Klik op Volgende en de procedure is voltooid.
Als de productsleutel niet werkt, neem dan rechtstreeks
contact op met de Norton technischeondersteuning van. We zullen de zaak onderzoeken en meteen oplossingen
bieden.