HOE NORTON ANTIVIRUS TE VERNIEUWEN MET DE PRODUCTSLEUTEL DIE IN EEN WINKEL IS GEKOCHT?


Als u Norton-antivirus voor een van uw apparaten hebt gekocht, heeft u de productsleutel bij de hand. Degenen die het product in een winkel hebben gekocht en niet zeker weten hoe ze de productsleutel moeten gebruiken en de antivirus moeten activeren, zijn hier aan het juiste adres. In dergelijke situaties zou uw eenmalige hulpbestemming de Norton klantenservice van moeten zijn. We geven prioriteit aan onze gebruikers en geloven in het bieden van geschikte oplossingen voor elk van hen.

Opmerking: verlengingscode is niet van toepassing op bepaalde Norton-producten.

Bekijk de stappen om Norton te activeren of te vernieuwen met de productsleutel. Als u deskundige hulp wilt, neem dan contact op met ons Norton technische service team. Bel, e-mail of chat met ons om uw zorgen te delen en direct probleemloos problemen op te lossen.
Klik op het Norton-pictogram op uw scherm. Als u naast de apparaatbeveiliging ook Mijn Norton-venster op uw scherm ziet, klikt u op de knop Openen.

Voer een van de volgende twee stappen uit volgens het activerings- of vernieuwingsproces-
Ga naar het hoofdvenster van het Norton-product en activeer uw abonnement door de knop Nu activeren te selecteren.

Klik voor verlenging op de optie Help en klik onder het tabblad Accountgegevens op Productcode invoeren.

Voer nu de productsleutel / verlengingscode in die u bij de aankoop van het product heeft gekregen.
Als u de productsleutel / verlengingscode niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via de Norton-klantenhelpdesk. We zullen u helpen het te lokaliseren. Daarnaast, als u niet zeker bent van het product waarvoor de productsleutel beschikbaar is, zoek dan onze hulp.

Als u al een productsleutel gebruikt en er zijn enkele dagen over met het abonnement, houd er dan rekening mee dat met de nieuwe sleutel deze resterende dagen niet aan het nieuwe abonnement worden toegevoegd.

De resterende abonnementsdagen worden echter aan de nieuwe toegevoegd als u Norton verlengt.
Klik op Volgende en de procedure is voltooid.

Als de productsleutel niet werkt, neem dan rechtstreeks contact op met de Norton technischeondersteuning van. We zullen de zaak onderzoeken en meteen oplossingen bieden.

Als u Norton-antivirus voor een van uw apparaten hebt gekocht, heeft u de productsleutel bij de hand. Degenen die het product in een winkel hebben gekocht en niet zeker weten hoe ze de productsleutel moeten gebruiken en de antivirus moeten activeren, zijn hier aan het juiste adres. In dergelijke situaties zou uw eenmalige hulpbestemming de Norton klantenservice van moeten zijn. We geven prioriteit aan onze gebruikers en geloven in het bieden van geschikte oplossingen voor elk van hen.
Opmerking: verlengingscode is niet van toepassing op bepaalde Norton-producten.

Bekijk de stappen om Norton te activeren of te vernieuwen met de productsleutel. Als u deskundige hulp wilt, neem dan contact op met ons Norton technische service team. Bel, e-mail of chat met ons om uw zorgen te delen en direct probleemloos problemen op te lossen.

Klik op het Norton-pictogram op uw scherm. Als u naast de apparaatbeveiliging ook Mijn Norton-venster op uw scherm ziet, klikt u op de knop Openen.

Voer een van de volgende twee stappen uit volgens het activerings- of vernieuwingsproces-
Ga naar het hoofdvenster van het Norton-product en activeer uw abonnement door de knop Nu activeren te selecteren.

Klik voor verlenging op de optie Help en klik onder het tabblad Accountgegevens op Productcode invoeren.

Voer nu de productsleutel / verlengingscode in die u bij de aankoop van het product heeft gekregen.
Als u de productsleutel / verlengingscode niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via de Norton-klantenhelpdesk. We zullen u helpen het te lokaliseren. Daarnaast, als u niet zeker bent van het product waarvoor de productsleutel beschikbaar is, zoek dan onze hulp.
Als u al een productsleutel gebruikt en er zijn enkele dagen over met het abonnement, houd er dan rekening mee dat met de nieuwe sleutel deze resterende dagen niet aan het nieuwe abonnement worden toegevoegd.

De resterende abonnementsdagen worden echter aan de nieuwe toegevoegd als u Norton verlengt.
Klik op Volgende en de procedure is voltooid.

Als de productsleutel niet werkt, neem dan rechtstreeks contact op met de Norton technischeondersteuning van. We zullen de zaak onderzoeken en meteen oplossingen bieden.

Popular posts from this blog

HOE KAN IK NORTON ACTIVEREN / VERNIEUWEN VANAF EEN AL GEKOCHT PRODUCT?